تحقیق جامع مدیریت شهری نمونه مورد شرکت نوکیا، آدیداس و تسلا
تحقیق جامع مدیریت شهری نمونه مورد شرکت نوکیا، آدیداس و تسلا

این مجموعه شامل 32اسلاید قابل ویرایش در قالب power point است و برای ارائه اماده است.

توسعه روز افزون شهرنشینی از مشخصه های بارز زندگی اجتماعی در عصر کنونی است که تاثیر عمیقی بر جوامع انسانی داشته است، متناسب با توسعه شهرنشینی و ظهور کلانشهرها، مدیریت شهری نیز به تدریج تکامل یافته است. تغییرات در محیط زندگی شهری چنان شتابی یافته است که متخصصان و صاحبنظران در حوزه های مختلف را به بررسی و مطالعه مستمر، برای غلبه بر مسائل و مشکلات رویاروی شهرها به ویژه کلانشهرها وادار نموده است.

تلاش های که در طول 20 سال گذشته منجر به ایجاد یک مدیریت واحد و پایدار در شهرداری های گردیده که امروزه پاسخگویی بسیاری از مسائل شهرها- چگونه یک شهر پایدار تعریف میشود (چشم انداز)، چگونه به طور مناسب جایی که هستند را توصیف کنند (اصطلاحا خط زمینه)، چگونه فرایند رسیدن را مدیریت کنند (فعالیت ها) چگونه به این فرایند دستیابند (شاخص ها)- می باشد.

محورهای اصلی برنامه مدیریت شهری جهانی

راسل ایکاف از نظریه پردازان بزرگ علم مدیریت

1- گذشته گرایی

2- حال گرایی

3- آینده گرایی

4- آینده سازی

برنامه ریزی واکنشی Reactive Planning

برنامه ریزی غیرفعال Inactive Planning

برنامه ریزی فعال Preactive Planning

برنامه ریزی تعاملی Interactive Planning

نمونه های موردی شرکت آدیداس، شرکت نوکیا و شرکت تسلا

فایل هایی که پس از خرید می توانید دانلود نمائید

مبانی مدیریت شهری (2)_1747236184_67947_14032_1834.zip1.89 MB
پرداخت و دانلود محصول
بررسی اعتبار کد دریافت کد تخفیف
مبلغ قابل پرداخت : 28,050 تومان پرداخت از طریق درگاه
انتقال به صفحه پرداخت